شرکت ایران خودرو خراسان برای دومین سال متوالی در نهمین کنفرانس مهندسی صنایع و سیستم ها حضور پیدا کرد.
نهمین کنفرانس مهندسی صنایع و سیستم‌ها طی روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ توسط گروه مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. نهمین دوره این رویداد با هدف تبادل نظر علمی و فنی پژوهشگران و خبرگان دانشگاه و صنعت به منظور گسترش دانش فنی و ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و نیز استفاده از این یافته‌ها در صنعت کشور در دانشگاه فردوسی مشهد به انجام رسید.
شرکت ایران خودرو خراسان برای دومین سال متوالی در این کنفرانس حضور موثری را تجربه کرد. این شرکت با هدف ارتقای دانش کارکنان خود و تداوم ارتباط موثر با دانشگاه به منظور حل مسائل با روش‌های نوآورانه، حضور پیدا کرد.
شرکت ایران خودرو خراسان با مشارکت بیش از ۷۰ نفر از کارکنان خود، با ارائه، ۶ مقاله تخصصی به صورت حضوری، دو کارگاه آموزشی و برگزاری دو پنل تخصصی حضور موفقی را تجربه کرد.
موضوعات اصلی کنفرانس شامل علم داده، هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و مدیریت دانش، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، مکان یابی و مسیریابی، برنامه‌ریزی تولید و کنترل موجودی، توالی عملیات و زمانبندی، مدیریت و مهندسی کیفیت، سیستم‌های ایمنی، نت و پایایی، اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی، تفکر سیستمی و پویایی‌شناسی سیستم‌ها، ارگونومی و فاکتورهای انسانی، مهندسی ساخت و تولید، مدیریت پروژه، بهینه‌سازی، قیمت‌گذاری و مدیریت درآمد، مدیریت سیستم‌های سلامت، کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا، تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم، انرژی و محیط زیست، مدیریت شهری، و مطالعات موردی و تجربیات صنعتی بود.در این رویداد دو پنل تخصصی با موضوعات نقش و جایگاه نوآوری در سازمان، همکاری صنعت و دانشگاه در جذب نیروی انسانی (با معرفی دوره کوآپ) توسط ایران خودرو خراسان برگزار گردید.
کنفرانس مهندسی صنایع و سیستم ها به عنوان یک پل ارتباطی موثر بین دانشگاه و صنعت به منظور تبادل ایده‌ها و دانش، ترویج نوآوری و ارتقای توانمندی‌های مهندسان و دانشجویان در زمینه مهندسی صنایع و سیستم‌ها شناخته می‌شود.