در گزارش مرداد ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تمامی محصولات تولیدی ایران خودرو خراسان توانسته اند ستاره کیفی خود را حفظ نمایند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پس از مدتی که گزارش کیفی خودرو های داخلی را به صورت عمومی اعلام نمی کرد از خرداد امسال به صورت ماهانه گزارش کیفی خودروهای داخلی را منتشر می نماید.
بر همین اساس، مانند ماه‌های گذشته تنها یک محصول توانسته تمام ستاره‌های کیفی را به دست بیاورد و آن، پژو ۲۰۰۸ مونتاژی ایران خودرو است. این محصول در دو گزارش قبلی نیز تنها خودرو پنج ستاره داخلی بود.
در همین دسته قیمتی خودرو هایما S7 اتوماتیک توانست ۴ ستاره کیفی خود را حفظ نماید و با کیفیت ترین شاسی بلند خودرو های داخلی کشور محسوب می شود و احتمالا تا پایان سال موفق به کسب ستاره پنجم خواهد شد.
طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اما سمند تولیدی ایران خودرو در سایت تبریز، پژو پارس‌های تولیدی در سایت‌های تهران، خراسان، فارس، مازندران و سمنان نیز سه ستاره خود را همچنان حفظ کرده‌اند. پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان هم دو ستاره کیفی خود را حفظ نمود. این در حالی است که مدیران و کارکنان ایران خودرو خراسان تمام تلاش خود را جهت کسب ستاره سوم در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ به کار خواهند بست.