شرکت ایران خودرو خراسان در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حضور پیدا کرد.
بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور شرکت های خودرو ساز و قطعه ساز برگزار شد.
شرکت ایران خودرو خراسان، نوآوری جدیدی را در استفاده از خودرو و خدمات پس از فروش، به علاقمندان صنعت خودرو عرضه کرد که این نوآوری در حال ایجاد یک رابطه جدید و هوشمند میان ایران خودرو و مشتریان می‌باشد.
خودروی متصل به شما امکان می‌دهد تا به آمار و اطلاعات اساسی خودروی خود دسترسی داشته باشید و از طریق داده‌های لحظه‌ای بهره‌برده و حتی برخی ویژگی‌ها را از راه دور کنترل کنید.
این فناوری، امکان ارتباط مستقیم خودرو با خودروساز را، در هنگام نیاز به خدمات و تعمیرات فراهم کرده و اطلاعات فنی مرتبط با خودروی شما به‌صورت مستقیم به مرکز داده های ایران خودرو خراسان ارسال می‌کند. این اقدام نه‌تنها به تشخیص دقیق‌تر خطاها و رفع مشکلات کمک کرده بلکه باعث می شود که تکنسین های ایران خودرو خراسان بتوانند به مشکلات پیش رو در خودرو پی برده و تمام فرآیند خدمات رسانی را تسهیل نماید.
بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به عنوان یک پل ارتباطی موثر بین صنایع به منظور ارئه دستاورد های خودرو سازان و تولید کنندگان در عرصه صنعت خودرو شناخته می شود.