دومین جشنواره نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان با معرفی آخرین دستاوردهای نوآورانه و تقدیر از نفرات برتر فعال این حوزه در واحد های تولیدی و ستادی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و مسوولان و مهمان های خارج از شرکت برگزار شد.
این مراسم به همت مرکز نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان برای دومین سال متوالی به انجام رسید. در این دوره از انجمن های علمی برتر، واحد نوآور برتر، نوآوران برتر، انجمن های علمی در مسیر توسعه، تسهیل کنندگان نوآوری، مقالات علمی برگزیده، پایان نامه برتر و کارآموز برتر شرکت تقدیر به عمل آمد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در ارتباط با برگزاری این جشنواره گفت: در سال های اخیر سعی بر این داشتیم تا فعالیت ها و اهداف شرکت در راستای استراتژی مدونی به مسیر خود ادامه دهد؛ به همین منظور مرکز نوآوری در شرکت آغاز به کار کرد تا در جهت تحقق این استراتژی، تمامی فعالیت های شرکت در چهارچوب تفکر، نوآوری و پژوهش نگری به مسیر خود ادامه دهد.
بیژن زاهدی فرد افزود: امروزه شرکتی را می توان پویا و توانمند خطاب کرد که تمام تفکرات و استراتژی های آن بر پایه خلاقیت و نوآوری پیاده سازی شده باشد زیرا هر ساله نیاز و خواسته مشتریان متنوع و گسترده تر می شود و اگر بتوان این نیاز ها را مرتفع ساخت شرکتی قابل اعتماد خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به روش های نوین پیاده سازی خلاقیت در شرکت های بزرگ خودروسازی جهان و راه اندازی گاراژهای نوآوری در این شرکت ها عنوان کرد: امروزه تمام اتفاقات شگفت انگیز شرکت های نام آور از گاراژ های نوآوری و با حضور نخبگان متولد می شود و خوشبختانه زمینه سازی ایجاد گاراژ نوآوری در شرکت ایران خودرو خراسان به انجام رسیده و من اعتقاد دارم باید در گام نخست تغییر را از خود ایجاد کنیم به همین منظور از همکارانم تقاضا دارم هر کدام میز کارشان را یک گاراژ نوآوری در نظر گرفته و در تمامی سطوح سازمان نوآوری سرلوحه اقدامات در نظر گرفته شود.
شایان ذکر است در این جشنواره، نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی و نوآورانه شرکت ایران خودرو خراسان نیز برپا شد و حاضرین با این دستاوردها از نزدیک آشنا شدند.